Welkom! Brug010 aanstaande zondag 7 november

Eens per maand organiseren we als Laankerk speciaal voor mensen uit Kralingseveer en de omringende buurten een laagdrempelige bijeenkomst in de Brug achter de Laankerk.

Heeft u vragen over of interesse in het christelijk geloof? Of verlangt u naar een moment van bezinning en stilte? Dan nodigen we u bij deze van harte uit voor de bijeenkomst aanstaande zondag 7 november 2021. Inlopen is mogelijk vanaf 13:15 uur, de bijeenkomst zelf start om 13:30 uur en is rond 14:30 uur weer afgelopen.
Tijdens de dienst is er ruimte voor gesprek, zal er een korte lezing gehouden worden en zingen en bidden we met en voor elkaar. Ook is er een stiltemoment en ontvangen we u gastvrij met een hapje en een drankje.

Meer informatie: www.brug010.nl

Aanmelden is niet verplicht.

De ruimtes voldoen aan de geldende corona- en hygiënerichtlijnen en 1,5 meter afstand houden is goed mogelijk.