BRUG010 WEER OPEN!

Eens per maand organiseren we als Laankerk speciaal voor mensen uit Kralingse Veer en de omgeving een bijeenkomst in de Brug. De Brug is het zalencentrum achter de Laankerk in Kralingse Veer aan de IJsselmondselaan 340.

Onder de noemer BRUG010 organiseren we deze bijeenkomst rondom de Bijbel voor mensen die normaal gesproken niet (regelmatig) een kerk bezoeken. We willen in deze bijeenkomst aansluiten bij u als bezoeker met mogelijk interesse in de kerk, de bijbel en/of het christelijk geloof. Veel mensen leven met vragen of hebben interesse in het christelijk geloof. We begrijpen echter dat ‘zomaar’ op zondag een kerk binnenstappen een hoge drempel voor u of jou kan zij. Uiteraard bent u altijd van harte welkom in de Laankerk maar door deze BRUG010 bijeenkomsten te organiseren proberen we voor u de drempel (ook letterlijk 😉) te verlagen.

Door de geldende coronamaatregelen hebben we sinds maart 2020 deze bijeenkomsten helaas niet kunnen organiseren. Met de huidige maatregelen kunnen en mogen we dit gelukkig wel weer. Daarom starten we op zondag 3 oktober weer!

We nodigen u daarom van harte uit op zondag 3 oktober 2021. Inlopen is mogelijk vanaf 13:00 uur, we starten gezamelijk om 13:30 uur en rond 14:30 uur sluiten we af. Tijdens de bijeenkomst is er ruimte voor gesprek, zal er een korte lezing gehouden worden en zingen en bidden we met en voor elkaar. Ook is er een stiltemoment en ontvangen we u gastvrij met een hapje en een drankje.

Aanmelden is niet verplicht.
De ruimtes voldoen aan de geldende corona- en hygiënerichtlijnen en 1,5 meter afstand houden is goed mogelijk.

———————————————————–

Speurdersclub

Hoera, de Speurdersclub op zondagmiddag gaat weer beginnen!

Kom jij op zondagmiddag 3 oktober van 13.30 uur tot 14.30 uur naar de Brug? We willen graag met jou knutselen, zingen en naar een verhaal uit de Bijbel luisteren. En wie weet is Teus Speurneus er ook weer…

Neem je vrienden, vriendinnen en buren mee.